torstai 20. elokuuta 2015

Liukuvarjays hiukset

Liukuvarjays ihan kaytannossa. - Saara Sarvas Lily.fi

27. Tammikuu Pyyda kampaajaa tekemaan niin kevyt liukuvarjays, etta varien vaihtumiskohtaa hadin tuskin Hiukset ja pinnit piilotetaan tukan joukkoon. 9. Huhtikuu sombre tekniikoita. Nain saadaan aikaan luonnollinen liukuvarjays. …ja takaa. Q Hair Hiukset ja Meikki: Q Hair Valokuvaaja: Sedin Klapuh. 8. Huhtikuu mun mielesta esim tammonen liukuvarjays on kiva ja paljon Mulla oli viime kesalla/syksylla liukuvarjatyt hiukset :D nyt tuntuu et tosi monella.

4. Maaliskuu Liukuvarjays kotona. Halusin pitkasta aikaa tehda jotain uutta hiuksilleni. Olen aina halunnut suklaanruskeat hiukset vaaleilla raidoilla. 3. Maaliskuu Ajattelin sen sijaan esitella teille Juulian uudet hiukset. Pointtinahan kuitenkin on juuri se, etta liukuvarjays nayttaa kaytannossa pitka aika.

12. Elokuu Olen pyhasti vannonut itselleni, etta pysyn kaukana varipurkeista ja teen kaikkeni , etta pidan lupaukseni. Se ei kuitenkaan esta haaveilemasta. 9. Tammikuu Liukuvarjays eli ombre hair tarkoittaa hiusvaria, joka joko vaalenee latvoja kohden tai toisinpain. Yleisin muoto trendikkaasta varjayksesta on. Loydat tuhansia kuvia aiheesta Hiusten Liukuvarjays Pinterestissa – visuaalisessa kirjanmerkkityokalussa, jolla on helppo ottaa loydot talteen. Lisaa aiheesta:. 27. Toukokuu Tarvitsen apua. Mulla on nyt vaaleat hiukset ja ajattelin menna kampaajalle varjayttaa tyven tummaksi ja jattaa latvat vaaleaksi. Mutta onko. 26. Helmikuu Nyt se sitten tapahtui, En ollut varjannyt hiuksia puoleen vuoteen ja olin pitkaan mennyt omalla luonnollisella varilla eli vaaleanruskealla. 18. Tammikuu Liukuvarjays hiuksiin. Tuossa yks paiva kavin kampaajalla varjayttamassa hiuksiani elamani ensimmaista kertaa. Olen siis kaynyt. 22. Helmikuu Varillinen liukuvarjays. Oon pitkaan rakastanut vaaleanpunaisia hiuksia. Mulla oli lapsenakin kerran vaaleanpunaiset hiukset ja ne olivat aivan. 21. Joulukuu Jos hiusten savy on esimerkiksi 7, voit varjata niita asteikolla 5–9. Trendikas liukuvarjays onnistuu, kun varjaat hiukset ensin kokonaan ja teet. 30. elokuu DIY ombre eli liukuvarjays hiuksiin. Aurinko on haalistanut hiuksia aika mukavasti kesan aikana ja kasvoja kehystavat hiukset ovat muuttuneet. 9. Heinakuu Shokkipinkki Liukuvarjatyt hiukset. Moro! Olitte monet odotelleet tata hiusmuutosta ja nyt saattaa tulla monelle yllatyksena tai osa jo varmaan. 17. Tammikuu Se on viimein valmis! Nimittain video hiusten liukuvarjayksesta hoitavalla savytteella! Koko video on kylla ollut yksi murheenkryyni. Ensin olin. Koska sivuilleni satelee satoja ihmisia paivittain etsiessaan liukuvarjattyjen hiusten salaisuutta, niin tasta aiheesta viela kolmannen kerran kirjoitan Liukuvarjatyt.

Jenni's lullaby: Liukuvarjays hiuksiin

Browse all Instagram photos tagged with #liukuvarjays. #liukuvarjays # redkencolor #redkenloft #salonbellapelo #hiukset #bellapelo #ennenjajalkeen # redken. Liukuvarjays syntyy varjaamalla tai vaalentamalla hiusten pituudet noin korvien korkeudelta alaspain. Pehmennat kokonaisuuden lisaamalla varia viela.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.